Waarmee kunnen wij u helpen?

Verandert er iets in uw situatie? Of heeft u schade? Laat het ons weten. Onze medewerkers helpen u graag.

Contact opnemen

Heeft u een vraag of een verzoek? Komt u ergens niet uit? Wilt u meer informatie over onze producten of wilt u advies? Neem dan gerust contact met ons op.

Postadres

Postbus 177
5660 AD Geldrop

Bezoekadres

Neem contact met ons op,
wij komen naar u toe

Contactformulier

Laat uw bericht achter, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA en Google. Het Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Wat kunt u van ons verwachten?

In de dienstenwijzer geeft Advies Contact inzicht in haar dienstverlening. De Dienstenwijzer is in overeenstemming met de eisen die de Wet financieel toezicht (Wft) aan ons stelt.

Kamer van Koophandel

Wij staan ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.

Ons KvK-nummer

58638598

KiFiD

KiFiD is het onafhankelijke loket voor het oplossen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.

Ons Kifid-nummer

300.015612

AFM

De Autoriteit Financiële Markten(AFM) bevordert eerlijke en transparante financiële markten en houdt toezicht hierop.

Ons AFM-nummer

12042075

Klacht indienen

Uiteraard doet Advies Contact er alles aan om u en uw/onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten gemaakt worden of kunnen er misverstanden ontstaan. Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Of over een van onze medewerkers? Gaat er bij ons administratief iets niet goed?

Dan vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Dit geeft ons de kans om de fout te herstellen, onze dienstverlening onder de loep te nemen en daar waar nodig te verbeteren. Wij staan open voor uw opmerkingen. Wij doen er alles aan om uw klacht op te lossen.

Stuur uw klacht per e-mail naar:

Is de klacht niet naar uw tevredenheid opgelost?

Als wij er, volgens u, niet in slagen het probleem naar volle tevredenheid op te lossen, dan kunt u zich wenden tot het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële dienstverlening: telefoon (0900) 355 22 48.

Let wel: het Klachteninstituut stelt als voorwaarde dat u eerst uw klacht bij ons heeft ingediend.

Nadere informatie vindt u op www.kifid.nl

Wij staan ingeschreven onder het nummer: 300.015612